duminică, 19 aprilie 2009

ma gandeam sa MA cultiv!!!!!

Suntem in preajma sarbatorilor pascale.......e inevitabil sa devin,chiar si eu ,putin mistic.Asa ca am inceput........din nou.......sa caut niste raspunsuri....la intrebari pe teme de moralitate.Nu vreau sa stiu daca exista sau nu Dumnezeu.....am renuntat de mult sa imi macin existenta cu intrebarea asta fara rost........pe mine ma intereseaza mai mult ce ii face pe semenii mei sa se comporte asa cum se comporta.....in numele unuia ce nu se stie exact daca a existat sau nu..........dar oricum nu poate fi pus la indoiala pentru ca a dat el o lege mai demult. Am urmarit indeaproape crestinii astia de pe netlog(si stiu sigur ca si ei m-au urmarit indeaproape...... )si nu pot sa nu ma gandesc la o haita de caini mai degraba ca la o turma de mioare..... Crestini si musulmani deopotriva sa bat,se musca,se ucid intre ei pentru OSUL SUPREM.........un loc la caldurica.....in Rai..... Da' crestinii sunt rai........rai al dreaqu!.........si mai mult si mai grav decat asta sunt intoleranti........

Imi puteti spune si mie care e diferenta???...De ce asa nu e bine???......Sunteti egali.....sunteti frati in credinta voastra(parerea mea de ateu convins ma face sa zic ca e la fel de inutila pentru mine ca si raspunsul la intrebarea "exista extraterestri?" Am citit(citit nu privit pe youtube) si alte versete din coran......si,sa ma trasneasca........cineva......daca am vazut vreo diferenta fata de biblie......... Sunteti atat de marunti........in gandire......ar trebui sa faceti un mare pas in spate si sa priviti credinta asta a voastra un pic mai obiectiv......mai detasat........daca intradevar credeti ca va ajuta cu ceva......

p.s.Era o vorba veche: daca va incalzeste cu ceva va dau un calorifer...... pe acelasi sistem va zic si eu Un Paste fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu