duminică, 19 aprilie 2009

Despre masturbare......cu afect......

"Buna, sunt Victor, 46 ani, din Bucuresti, ing., daca-ti place sa discutam despre dragoste , sex, id meu de mss este s*****_****_xxx. Te sarut! Am web. postat S*****_****_xxx acum 8 minute "
Pot spune cu tarie in glas ca am gasit cel mai patetic blog din reteaua mondiala..... Adica un nene trecut binisor de prima tinerete doreste sa se masturbeze stiind ca cineva il priveste cu interes vadit si cu pupilele dilatate....Si culmea............cred ca a gasit locul potrivit(n.a.un cunoscut site de relatii personale on-line).....hi hi.
Si imi vine in minte o intrebare: Chiar nu mai sunt de ajuns vechile "Pleiboiuri"?........Oh ce vremuri!!!!......Cand ne inchideam cu orele in baie ascunzand sub tricou playmate-ul lunii. Cum naiba sa preferi scalambaiatele astea necoapte ce se urca pe toate mobilele din casa ,iepurasilor de odinioara???? Mai baietilor,mai inginerilor.....ce dreaq mah!?......ne facem de rusine acu' la urma??? Mie personal imi vine mai bine cu "Racnetul Carpatilor" decat cu aidiele paparudelor mioritice...... Nu de alta,dar poate imi vine s-o intreb in timpul sexshow-ului online ce parere are despre "Conceptul filosofic de holism"(Conceptul filosofic de holism este diametral opus atomismului. Atomistii erau de parere ca orice intreg poate fi divizat si analizat in partile componente precum si in relatiile existente intre aceste parti componente. Holistii afirma ca intregul este in realitate mult mai mult decat o simpla suma a partilor sale.Atomistul divide lucrurile pentru a le cunoaste mai bine; holistul abordeaza lucrurile sau sistemele ca un agregat si este de parere ca putem sa aflam mai mult despre ele, „privite” din aceasta perspectiva si sa intelegem mult mai bine natura lor esentiala si scopul lor.) Si daca "duda"imi raspunde "rozul este foarte trandy..." in timp ce molfaie o ciunga.......s-ar putea sa mi se inmoaie.......

Un comentariu: