duminică, 19 aprilie 2009

criza celor 30 de ani

Am intrat si eu pe pagina mea de netlog.........nici nu mai stiam cum arata........ Acolo am vazut ceva ce m-a pus pe ganduri: .....(o saptamana pana la)...... Mai am o saptamana si trec un prag.......30...............hmm!Daca ar fi sa ma iau dupa statistici,s-a cam dus juma' din viata.........(cam asa zic numerele;60-70 anisori speranta de bantuit planeta asta....) Si imi vine instantaneu intrebarea:ce dracu ai facut mah o jumate de viata?? Ai plantat un copac?Ai construit o casa? Am plantat copacul.......asa am inceput viata conjugala...... Am construit casa.......si inainte inca sa o fi terminat am lasat-o in urma...mii de kilometri distanta..... Nu am facut un copil.......un suras amar mi se asterne pe fata..."nu avem timp!"......ne amagim eu si nevasta-mea.Dar inca se mai poate.Daca viata s-ar opri putin din cursa asta nebuna si ne va oferi un moment de liniste(poate o zi ploioasa intr-o mansarda......in luna lui marte)o sa ........... 30 de ani...........Ce-mi doresc?Imi doresc sa reusesc sa invat pe altii din greselile mele.Imi doresc sa am putere sa ma iau la tranta cu viata chiar si in ultima clipa........va mai aduceti aminte de Novacesti?Ei bine vreau si eu (cand o fi timpul) sa mor in picioare si sa ma transform in stejar.Imi doresc sa nu imi pierd niciodata surasul ironic de pe chip......cand va fi sa fie "greu" sa rad si sa merg mai departe ca johnny(walker bineinteles) Imi doresc sa fiti p'aproape inca mult timp de'acu incolo.....sa va observ de la distanta si sa ma joc cu mintile voastre incercand sa va modelez caracterele.....si sper ca o sa-mi fiti adversari pe masura si nu o sa ma dezamagiti..... Imi doresc ........ p.s. acest blog cu iz de criza de varsta a doua l-am scris acum,cu 10 ani mai devreme pentru ca sigur la 40 ani nu voi avea timp.Mai mult ca sigur voi urmari vreo gagicuta de 18 anisori cu noul meu porche rosu ca focul........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu