sâmbătă, 15 august 2009

sfarsitul lumii......de data asta e pe bune.....

Am vazut ca au mare cautare blogurile apocaliptice.....in general cele legate de 2012.A scris unul un blog despre asta dar nu am putut sa il comentez ca cica trebuia sa fac un cont si sa ma inscriu si dupa aia sa activez contul si sa verific antispamu' si pula mea.....Asa ca trebuie sa scriu eu unul ca raspuns.
Mai baieti .....am o idee:ce-ar fi ca toti cei care chiar credeti asta sa puneti mana sa va spanzurati;astfel lumea se va sfarsi cu 3 ani mai devreme.............ca sa moara mayasii de oftica :P
Pe cat punem pariu ca in 2013 o sa descoperiti profetiile babiloniene care spun ca se sfarseste totul in 2020?????

3 comentarii:

  1. pai eu pentru alea traiesc. in realitate astept in secret descoperirile despre babilonieni, pentru ca pe la 40 de ani sa ma dau de ceasu mortii ca o sa mor inainte de termen. astea cu maya sunt pistol cu apa.
    Pe ce pagina ai gasit pe speriatu asta de care zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. ca mi am amintit. poti sa scoti lejer captcha code asta , ca nu o sa te asalteze nimeni cel putin pentru moment cu comentarii spam. io am renuntat la el, indiferent de situatie.

    RăspundețiȘtergere
  3. @mihnea:pai pe ciudatii astia apocaliptiano-nostrada(muie)ni...ii gasesti pe site-ul de futut "net(o)log

    RăspundețiȘtergere