sâmbătă, 15 august 2009

ANTICHRIST

M-am hotarat ce urasc eu cel mai mult pe lumea asta:Radio Maria(e un fel de radio trinitas in toata lumea).Postul asta de radio e peste tot......Daca intri cu masina intr-un tunel de vreo 42 kilometri,care e singurul post radio pe care il gasesti??Exact!
Daca te scufunzi pe fundul gropii marianelor poti asculta radio maria si sa te rogi impreuna cu calamarul urias pentru mantuire.Rusii si americanii stau mana in mana pe statia spatiala,cantand psalmii...........
Daca s-au terminat bateriile la radio....inca mai canta 2-3 imnuri pana sa se stinga.......
Chiar daca nu ai radio....e de ajuns sa treci pe langa o priza cu un fir de aluminiu in mana ca incepi sa emiti chiar tu "radio maria"
Na belea !Au inceput sa se molipseasca si altii pe care eu ii credeam mai breji......Gen:bloglandu'.S-a umplut mah.....nu mai e loc sa arunci un blog nimic.....Numai bisericosi la tot pasul.............Crestini (prea)practicanti care iti sar in cap daca iti scapa vreo injuratura cat de mica....
La inceput,ciudateii astia erau inofensivi.....stateau ei asa in cercul lor,meditand la nemurirea sufletului si facand matanii,fara a deranja insa pe noi "paganii".Dupa aia au prins curaj.....incep sa te abordeze si sa-ti propuna un loc asigurat in rai sau,daca dai si tu ceva in plus,chiar la dreapta Tatalui.SI se supara,fratee!!!Sunt suparaciosi ai dracu' cand ii contrazici..........si te blesteama rau si dupa aia se roaga sa te ierte al'de sus.....
.........si sunt multi,multi de tot.....si au idei din ce in ce mai ciudate....ca de exemplu,ultima,sa stranga ei semnaturi pe la parastase si pe la manastiri impotriva pasaportului si a buletinului electronic si a cipurilor implantate.....
Da ce dracu nu va mai ajunge????
Ati terminat de citit biblia si nu mai aveti ce face??Cititio de la coada la cap acu'!Ce treaba are biserica cu buletinele?Si daca eu am implantat un ciup in creer.......adica sunt ciuborg......si suna detectoru de ciupuri la intrare nu ma lasi in biserica????Mai crestine!!
Si s-au apucat ei sa-si dea copy/paste la mesajele incurajatoare....si fac ei modele de formulare de completat.....si isi trimit e-mailuri cu psalmi....si poze cu cruci................
Si ajungem iar sa ne luam de romani......mai ales eu(ma iau de romani)...Bai romanee!!!!!TARA ARDE SI BUNICA-TA SE PIAPTANA!
Voi nu va stiti prioritatile mai fratilor...Ati terminat cumva treaba pe care o aveati de facut si acum va arde de joaca??Mie nu prea imi vine a crede.....Ia vedeti daca nu a mai ramas ceva de facut prin tara!
Curatenie pe strazi este?Nu!Strangeti niste semnaturi ca sa se curate strazile...
Copilasii bolnavi au tratamente?Nu!...Ia vezi ce faci cu semnaturile alea!........
Tinerele mame care v-au produs o serie noua de "frati intru Hristos" au lapte pentru bebelusi?Nu!.....Ia vedeti ce se poate aduna pe la slujba........
Bagati-va mintile in cap,mah!!!!!!!
p.s. Nu-mi place deloc modul vostru de abordare a lumii.Ati inceput sa semanati cu ala imblanit de nu va place voua........."uciga-l toaca" parca se numeste,nuh??Ala macar iti da toate bogatiile si placerile lumii si iti cere in schimb sufletul.Voi imi promiteti ca dupa ce mor o s-o duc bine.......si in schimb imi vreti sufletul.....Care-i diferenta intre voi ca eu nu prea o vad?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu